Bestelling

Wat is de levertijd?
De levertijd is 1 à 2 werkdagen. We staan dagelijks klaar om je bestelling direct te versturen, zodat je nooit lang hoeft te wachten.

Is het product op voorraad?
Ja, alle producten in onze webshop zijn op voorraad. Mocht een artikel onverhoopt toch uitverkocht zijn, dan nemen we direct contact met je op.

Past dit product op mijn tablet/smartphone/iPad?
Onder elk product staat duidelijk vermeld waarvoor het geschikt is. Twijfel je of wil je het voor iets anders gebruiken? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken we het voor je uit!

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, wordt deze direct door ons magazijn verwerkt. Wil je toch iets wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!


Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Mister Cash, per bankoverschrijving of achteraf via Afterpay.

Betaling mislukt?
Geen zorgen! Je ontvangt automatisch een e-mail om de betaling alsnog af te ronden. Of je kunt je browser afsluiten en de bestelling opnieuw plaatsen. De mislukte bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op!

Wat betekent "Betaling is aangevraagd (uitgestelde betaling)"?
Dit is een tussentijds bericht van iDEAL. Meestal ontvang je kort daarna een bevestiging dat de betaling geslaagd is. Zodra wij die melding krijgen, verzenden we je bestelling meteen.

Is betalen met iDEAL echt veilig?
Betalingen via iDEAL verlopen via de beveiligde omgeving van je eigen bank. De technieken voldoen aan de hoogste eisen. Het is net zo veilig als internetbankieren.


Levering

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De meeste bestellingen worden via PostNL briefpost bezorgd. Hier hoef je niet voor thuis te blijven. Grotere artikelen worden per pakketpost verstuurd. In dat geval ontvang je een volgcode in de verzendbevestiging.

Kan ik twee bestellingen samen laten verzenden?
Ja, dat kan! Stuur ons even een berichtje, dan zorgen we dat ze samen verstuurd worden.

Kan ik een product ook afhalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk op dit moment. 

Mijn bestelling is nog niet ontvangen. Wat nu?
De levering duurt normaal 1 à 2 werkdagen, maar kan soms wat langer duren door drukte (bijvoorbeeld tijdens de feestdagen). Als je je bestelling 4 dagen na de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op.

 


Retour en garantie

Kan ik een product retour sturen?
Ja, dat kan! Als het product nieuw en ongebruikt is, kun je het binnen 2 weken retourneren. Download het retourformulier op onze website voor een snelle afhandeling.

Ik wil een product retourneren, maar ik heb gekozen voor achteraf betalen. Wat nu?
Meld dit meteen bij ons. Zodra we het artikel retour hebben ontvangen, annuleren we de betaling bij Afterpay.

Hoe stuur ik een artikel retour?
Stuur het product goed beschermd en voldoende gefrankeerd retour naar:

The Powerstore
De Pollen 49
1911 RM Uitgeest

Gebruik bij voorkeur ons retourformulier voor een snelle afhandeling.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?
Neem direct contact met ons op. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op!


Nog vragen?
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

© 2012 - 2025 The Powerstore | sitemap | rss